2,5 μονάδες άνοδο το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα (στατιστικά στοιχεία 2014)

Από την Ελληνική Στατιστική Αρχή ανακοινώνονται στοιχεία για το βαθµό χρήσης των νέων τεχνολογιών από τα νοικοκυριά και τα µέλη τους, συγκεκριµένα δε για το ηλεκτρονικό εµπόριο. Τα στοιχεία προέρχονται από τη δειγµατοληπτική Έρευνα Χρήσης Τεχνολογιών Πληροφόρησης και Επικοινωνίας από τα Νοικοκυριά, έτους 2014. Η έρευνα διενεργήθηκε σε τελικό δείγµα 4.129 ιδιωτικών νοικοκυριών και σε ισάριθµα µέλη αυτών, σε ολόκληρη την Ελλάδα, µε κριτήριο την ύπαρξη ενός, τουλάχιστον, µέλους ηλικίας 16 – 74 ετών σε κάθε νοικοκυριό.

Συνέχεια Άρθρου

Online χρήστες Γρεμανίας & Γαλλίας

Επιλογή πλατφόρμας χρηστών Γερμανίας & Γαλλίας 2014

Οι μετρήσεις έγιναν από τη MMX Multi Platform. 

Συνέχεια άρθρου

Έρευνα Nielsen: διπλάσιες οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στην κατηγορία τροφίμων

Η έρευνα αγοράς online πωλήσεων στην κατηγορία τροφίμων διεξήχθη από τη Nielsen σε 56 χώρες και αφορά στο πρώτο τρίμηνο του 2012.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι είτε για να ελέγξουν μια τιμή ή για να διαβάσουν κριτικές καταναλωτών, όταν πρόκειται για online αγορές στα τρόφιμα, περισσότεροι από έξι στους δέκα  ερωτηθέντες παγκοσμίως (61%) δήλωσε ότι το Internet ήταν το πρώτο σημείο για τη διεξαγωγή έρευνας αγοράς τροφίμων.

Συνέχεια Άρθρου

Αλματώδης αύξηση ηλεκτρονικού εμπορίου στην Τουρκία

Περισσότεροι από 19 εκατομμύρια άνθρωποι στην Τουρκία επισκέφθηκαν εμπορικά site λιανικής το Σεπτέμβριο του 2012. Ένα 13% αύξηση σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Αρώματα και καλλυντικά ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη υποκατηγορία λιανικής με αύξηση 61% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Ακολούθησαν το λογισμικό υπολογιστή και ο οικιακός εξοπλισμός.

Συνέχεια Άρθρου

Πόσες ώρες είναι online οι Ευρωπαίοι;

Μια σύγκριση στη διάρκεια των online συνδέσεων σε όλη την Ευρώπη δείχνει ότι οι χρήστες του Διαδικτύου στο Ηνωμένο Βασίλειο ήταν αυτοί που πέρασαν τον περισσότερο χρόνο στο Internet για το διάστημα του Δεκεμβρίου το 2012.

Συνέχεια Άρθρου

Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στη Γερμανία

Τον Δεκέμβριο του 2012, 46,4 εκατομμύρια Γερμανοί χρήστες του διαδικτύου επισκέφθηκαν site κοινωνικής δικτύωσης από έναν υπολογιστή τουλάχιστον μία φορά κατά τη διάρκεια του μήνα. Το Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων (DPA) δημοσίευσε πρόσφατα ένα στιγμιότυπο της κοινωνικής δικτύωσης στη Γερμανία με τη χρήση των δεδομένων MMX comScore και όπως ήταν αναμενόμενο, το Facebook καταγράφει την πλειοψηφία των χρηστών με κοινό 38,6 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες.

Συνέχεια Άρθρου

Πόσο χρόνο διαθέτουν οι Ευρωπαίοι σε ταξιδιωτικά websites;

Μέτρηση Νοεμβρίου 2012 σε ηλικίες 15+

Αγγλία, Ολλανδία, Γαλλία, Βέλγιο, Γερμανία, Ισπανία, Σουηδία, Νορβηγία, Αυστρία, Ρωσία 

Συνέχεια Άρθρου

Το 15,5% των χρηστών έξυπνων κινητών έχουν στην κατοχή τους συσκευή tablet pc

Η διείσδυση έξυπνων κινητών στην Ευρώπη για τις χώρες Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο έχει φτάσει στο 53,7% με σχεδόν 130 εκατομμύρια ανθρώπους να χρησιμοποιούν smartphones σύμφωνα με το μέσο όρο τριών μήνων έως το Σεπτέμβριο του 2012. Από αυτό το κοινό των smartphone χρηστών, το 15,5% κατέχει επίσης ταμπλέτα/tablet pc, σε σύγκριση με μόνο 9,3% πέρυσι. Αυτή η άνοδος των 6,2 ποσοστιαίων μονάδων αποδεικνύει την ταχεία ανάπτυξη της υιοθέτησης των tablets σε όλη την Ευρώπη.

Συνέχεια Άρθρου

Δημιουργία περιεχομένου -  eContent Marketing

Στην ψηφιακή εποχή που διανύουμε το πρώτο στάδιο της αγοραστικής απόφασης του καταναλωτή εντοπίζεται στο διαδίκτυο μέσω αναζήτησης πληροφοριών. Είτε η επιχείρηση μας λειτουργεί online είτε offline, επιβάλλεται να δημιουργήσει ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο προκειμένου να επηρεάσει τη διαδικασία των αγοραστικών αποφάσεων του καταναλωτή. Η τεχνική που καλούνται να εφαρμόσουν οι επιχειρήσεις στην προκειμένη περίπτωση είναι το Content Marketing.

Συνέχεια Άρθρου

Η πανευρωπαϊκή έρευνα χρήσης του Internet από τη Mediascope Europe

H έρευνα Mediascope Europe πραγματοποιήθηκε σε 28 αγορές – Μ. Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Βέλγιο, Ολλανδία, Δανία, Νορβηγία, Σουηδία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρωσία, Ελβετία, Τουρκία, Αυστρία, Βουλγαρία, Κροατία, Τσεχία, Φινλανδία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ρουμανία, Σερβία, Σλοβακία, Σλοβενία and Ουκρανία – τον Φεβρουάριο 2012.

Συνέχεια Άρθρου

Social Media Strategy

Αν παρατηρήσουμε σήμερα τα Social Media θα διαπιστώσουμε ότι ο κόσμος τα χρησιμοποιεί με ποικίλους τρόπους, από την ψυχαγωγία έως και την κινητοποιήση πολιτικών διαδηλώσεων. Από την άλλη πλευρά, τα ίδια τα social media σημειώνουν πληθώρα επιτυχιών και επιδεικνύουν αλματώδη ανάπτυξη. Οι επιχειρήσεις όμως γιατί διερωτώνται ακόμη για την χρήση τους;

Συνέχεια Άρθρου

Ο Ευρωπαίος Επίτροπος Εργασίας βραβεύει την W.S.S.

 

W.S.S. - Andor Laszlo - Jenny Efstratiou-ESPA fund award Στη W.S.S., απονεμήθηκε το πρώτο βραβείο  προς νέες καινοτόμες επιχειρήσεις από τον  Επίτροπο Εργασίας της    Ευρωπαϊκής Ένωσης  Andor Laszlo. Ο διαγωνισμός αφορούσε στη  χρηματοδότηση 600 νέων επιχειρήσεων ενώ  έλαβαν  μέρος πάνω από 3000.

Συνέχεια Άρθρου